يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 شمسی /4/28/2024 11:38:34 PM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:51167
  • زمان انتشار:يکشنبه 13 آذر 1401-16:30
  • کاربر:
مدیر عامل هپکو:

رفیعی گفت: متاسفانه واردات ماشین آلات معدنی فرسوده یک سیاست غلط در گذشته است و اکثر معادن کوچک و متوسط به لحاظ اینکه از نظر مالی وضعیت مناسبی ندارند به سمت ماشین آلات دست دوم حرکت می کنند و همه باید کمک کنیم این سیاست غلط اصلاح شود.
هپکو به سمت تولید هزار دستگاه در سال حرکت می کند/سیاست غلط واردات ماشین آلات معدنی فرسوده اصلاح شود

به گزارش بیرونیت به نقل از دنیای معدن، علی محمد رفیعی مدیرعامل هلدینگ هپکو درحاشیه بازدید رئیس سازمان استاندارد از شرکت هپکو و در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه امروز شاهد فعال بودن تمامی خطوط شرکت از جمله گریدر و غلطک وسایر بخش ها هستیم و با تلاش های صورت گرفته امروز از دوره رکود نسبی تولید ماشین آلات در هپکو عبور کرده ایم و در طلیعه برنامه افزایش تولید قرار داریم.

رفیعی اظهار کرد: با تدوین برنامه عملیاتی به سمت تولید هزار دستگاه در سال حرکت می کنیم و در فاز دوم نیز میزان تولیدات افزایش می یابد. وی ادامه داد: خوشبختانه به تدریج با حل مشکلات بازار و با همکاری معاونت معدنی وزارت صمت شاهد افزایش تقاضا برای تولید ماشین آلات هستیم و برنامه جدیدی نیز در قالب همکاری با صندوق توسعه معادن برای تولید بیش از ۳ هزار دستگاه انواع ماشین آلات معدنی تدوین شده که در دستور کار قرار گرفته است.

وی یادآور شد: در راستای مشوق هایی که برای فروش ماشین آلات تولیدی در هپکو در نظر گرفته شده و طی یک برنامه عملیاتی تسهیلات با کارمزد ۱۲ درصد، تقسیط چهار ساله و ۶ ماه تنفس در نظر گرفته شده و به زودی این قرارداد نهایی می شود. مدیرعامل هپکو گفت: در این راستا در سال آتی نیز تولید در فاز نخست آغاز می شود و امیدواریم هپکو بتواند نقش خود را در فرآوری معادن و رونق معادن به عنوان یکی از منابع ارزی کشور ایفا کند.

وی ادامه داد: همچنین شرکت هپکو در حوزه تامین قطعات و تعمیر ماشین آلات فعال است و این وظیفه را در کنار آموزش، در مرحله خدمات پس از فروش به انجام می رساند. رفیعی خاطرنشان کرد: متاسفانه واردات ماشین آلات معدنی فرسوده یک سیاست غلط در گذشته است و اکثر معادن کوچک و متوسط به لحاظ اینکه از نظر مالی وضعیت مناسبی ندارند به سمت ماشین آلات دست دوم حرکت می کنند و همه باید کمک کنیم این سیاست غلط اصلاح شود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین