يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 شمسی /5/12/2024 9:44:35 PM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:71261
  • زمان انتشار:يکشنبه 9 ارديبهشت 1403-14:46
  • کاربر:
مدیر منابع انسانی و پشتیبانی ایمپاسکو:

مدیر منابع انسانی و پشتیبانی ایمپاسکو گفت: ارزش‌های سازمانی درست مانند یک قطب نما عمل می‌کند که جهت حرکت سازمان را مشخص کرده و نقشه راه را برای همه واحدها و کارکنان سازمان هموارتر می‌کند.
ارزش‌های سازمانی قطب نمای سازمان است

به گزارش بیرونیت به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، مهدی رهبری مدیر منابع انسانی و پشتیبانی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در ضرورت تعیین ارزش‌های سازمانی تاکید کرد: همانطور که ایجاد محیط کاری ایمن و سالم باعث افزایش بهره‌وری و کاهش حوادث کاری می‌شود، مسئولیت پذیری اجتماعی در سازمان هم تاثیرگذاری قابل توجهی خواهد داشت.

رهبری با اشاره به اینکه احساس تعلق به سازمان باعث می‌شود کارکنان بهترین تلاش‌ها را برای موفقیت سازمان انجام دهند، تاکید کرد: ارزش‌های سازمانی نه تنها ستون‌های اصلی سازمان بلکه نشان‌دهنده تعهد کارکنان به ایجاد محیط کاری مثبت و پویا است.

وی به انجام کارگروهی و مشارکت کارکنان به عنوان یکی از ارزش‌های سازمانی اشاره کرد و افزود: کارگروهی بیش از هر چیز، نیازمند اعتماد و احترام متقابل است. وقتی ما به عنوان یک تیم کار می‌کنیم، نه تنها سریع‌تر به اهداف خود می‌رسیم، بلکه از مسیر لذت می‌بریم. مشارکت کارکنان به معنای آن است که هر فردی صدایی دارد و نظرات تک تک افراد ارزشمند است.

مدیر منابع انسانی و پشتیبانی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، رشد و بهبود مستمر را دومین ارزش سازمانی ایمپاسکو خواند و توضیح داد: رشد شخصی و حرفه‌ای نباید هرگز متوقف شود. کارکنان سازمان باید همواره در پی یادگیری و بهبود باشند. بهبود مستمر به ما کمک می‌کند تا بهترین نسخه خود باشیم و به سازمان کمک کنیم تا در مسیر موفقیت قرار گیرد.

وی از ایمنی و سلامت جامع کارکنان به عنوان سومین ارزش سازمانی یاد و بیان کرد: در سازمان هیچ چیز مهمتر از سلامتی و ایمنی کارکنان نیست. باید اطمینان حاصل کنیم که محیط کاری ایمن است و همه کارکنان از منابع لازم برای حفظ سلامت جسمی و روانی خود برخوردار هستند.

رهبری در ادامه مسئولیت پذیری اجتماعی را چهارمین ارزش سازمانی خواند و ادامه داد: به عنوان یک سازمان، ما نه تنها به کارکنان خود، بلکه به جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنیم نیز متعهد هستیم. مسئولیت پذیری اجتماعی کمک می‌کند تا تأثیر مثبتی بر روی جهان اطراف خود داشته باشیم و نشان دهیم که بیش از یک سازمان تجاری هستیم.

مدیر منابع انسانی و پشتیبانی ایمپاسکو تعلق و وفاداری سازمانی را آخرین مورد از ارزش‌های سازمانی نامید و عنوان کرد: وقتی کارکنان احساس تعلق به سازمان دارند، با انگیزه‌تر و متعهدتر هستند. وفاداری به معنای آن است که کارکنان تحت هر شرایطی حامی و در کنار یکدیگر هستند و به یکدیگر کمک می‌کنند تا بهترین نتایج حاصل شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کارگروهی و مشارکت کارکنان باعث می‌شود کارکنان بهترین نتایج را با هم بیافرینند و به اهداف مشترک سازمان پایبند باشند و همچنین ارتقای مهارت‌ها، شناخت بهتر از فرآیندها و توسعه توانمندی‌ها نیز به تبع انجام کارگروهی و مشارکت به دست آید.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین