دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 شمسی /5/20/2024 11:03:49 PM

شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری تنها تأمین کننده داخلی نیاز گروه خودروسازی سایپا در حوزه محصولات گالوانیزه است.
شرکت ورق خودرو، تنها تامین کننده داخلی نیاز سایپا

به گزارش بیرونیت، محمدرضا نکونام مدیر خرید تأمین کنندگان اصلی گروه خودروسازی سایپا به همراه منوچهر محمد علی پور مدیر کیفیت تأمین کنندگان قطعات بدنه، محسن مولوی مدیر مهندسی قطعات بدنه و رنگ ،محمد شریفی مدیر سالن رنگ شماره۲ و محسن حسنی رییس اداره خرید فلزات گروه خودروسازی سایپا از خط تولید شرکت ورق خودرو بازدید  و طی نشستی صمیمانه با تیم مدیریتی این شرکت به تبادل نظر در خصوص مباحث فنی پرداختند.

در این نشست، مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری شرایط مساعد حاکم و پتانسیل بالای موجود در شرکت ورق خودرو را تشریح کرد. حمید شجاعی ضمن اعلام آمادگی مجموعه ورق خودروچهارمحال و بختیاری جهت تأمین تمامی نیاز صنایع خودروسازی کشور به محصولات گالوانیزه گفت: رسالت اصلی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری خودکفایی کامل صنایع خودروسازی کشور در حوزه محصولات گالوانیزه می باشد و همواره اولویت اصلی ما بر همسویی هرچه بیشتر با مجموعه های خودرو ساز کشور در راستای ارتقای هرچه بیشتر سطح کیفی محصولات تولیدی استوار بوده است.

وی افزود: شرکت ورق خودرو آمادگی دارد با تعامل بیشتر و هم‌افزایی بتواند یاریگر مجموعه بزرگ خودروسازی سایپا باشد و هم اکنون کاهش وابستگی این گروه به منابع خارجی در تامین محصولات گالوانیزه را شاهد هستیم.

در ادامه محمد رضا نکونام مدیر خرید تأمین کنندگان اصلی گروه خودروسازی سایپا ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری افزود: مجموعه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با برخورداری از مدیریت توانمند، نیروهای مجرب، تکنولوژی روز دنیا و گواهینامه های معتبر بین‌المللی و با تولید محصولات کیفی و گریدهای ویژه گامی بلند در جهت موفقیت و استقلال صنعت خودروسازی کشور برداشته و امیدواریم با برگزاری هرچه بیشتر جلسات فنی بتوانیم به همزبانی فنی و همکاری هرچه نزدیک‌تر و بیشتر دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: پاسخ مثبت آزمایشگاه های گروه خودروسازی سایپا به نمونه های ارسالی از گریدهای ویژه تولیدی در شرکت ورق خودرو، مدیریت گروه سایپا را مصمم کرد که از طریق همکاری هرچه بیشتر با شرکت ورق خودرو، هرچه سریع‌تر بتوانیم روند تأمین نیاز خود به محصولات گالوانیزه تولیدی در شرکت ورق خودرو را تسریع کنیم.

نکونام تاکید کرد: هم اکنون این شرکت به تنها منبع داخلی محصولات گالوانیزه گروه خودروسازی سایپا مبدل شده و با افتخار در حال گسترش همکاری های خود با شرکت ورق خودرو است.

وی یاد آور شد هم اکنون در ساخت بدنه جدیدترین خودروهای تولیدی در گروه خودروسازی سایپا از محصولات گالوانیزه تولیدی در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری استفاده می شود.

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تنها تولید کننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در  خودروسازی کشور است و گروه خودروسازی سایپا در تلاش است عمده نیاز خود به محصولات گالوانیزه را از تولیدات این شرکت تأمین کند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین