جمعه 7 ارديبهشت 1403 شمسی /4/26/2024 6:35:55 PM
محمدحسن عرفانیان:

بنیانگذار فولادمبارکه اصفهان طی پیامی عنوان کرد: انتصاب امین ابراهیمی، مدیرعامل جدید فولاد خوزستان خبر خوبی برای صنعت فولاد کشور است.
استراتژی فولاد خوزستان دوباره بازخوانی شد/ ایمیدرو مدیریت را از سیاست جدا کند، موفق است

محمد حسن عرفانیان برای بیرونیت نوشت: باید به مهندس جعفری و انتخاب او تبریک گفت. چرا که خوزستان دارای استعدادهای فراوانی است. فولاد در خوزستان پیش از فولاد در مبارکه اصفهان به بهره‌برداری رسیده است.

او با بیان اینکه نقش فولاد صنعتی شدن، رشد پایدار و ابزار اقامه قسط است، افزود: در طرح جامع اولیه کشور مقرر بود خوزستان ظرفیت ۲۴ درصد فولاد را مدیریت کند. تمام زیرساخت‌ها از قبیل اکسین، گروه ملی کاویان و لوله سازی در این طرح دیده شده است.

به گفته عرفانیان تازمانیکه مدیریت فولاد خوزستان دست فرزندان خودش بود این سیساست‌ها دنبال می‌شد.

بنیانگذار فولادمبارکه اصفهان گفت: متاسفانه خصوصی سازی ومدیران سیاسی دو عاملی شدن که مملکت و بخصوص خوزستان نتواند از این استعداد استفاده کند.

او ادامه داد: در این سال‌ها در دوره مدیریت آقای کشانی و جناب ابراهیمی استراتژی فولاد خوزستان بازخوانی شد و حرکت شکوفایی آغاز شد.

به گفته بنیانگذار فولاد مبارکه اصفهان اینک با بازگشت جناب امین ابراهیمی که بر این استعداد فائق آمده است و در دوران مدیریت اکسین بخوبی آشکار شد، امید می‌رود نیروهای درون این سازمان جانی تازه کنند و عقب ماندگی‌های خوزستان را که سرزمین آب و خاک و مردم است و این سه اگر بهره‌ور شود، خود پاسخگوی ایران است و خوزستان به جایگاه رفیع خود می‌رسد.
عرفانیان درپایان خاطرنشان کرد:
چنانکه انقلاب منتظر است، امیدوارم ایمیدرو باز هم با ثبات مدیریت و به دور از انتخاب سیاسی کارنامه خود را پربار کند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین