شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 6:08:36 PM

در ادامه راه اندازی خط تولید شمش فولادی مجتمع فولادسازی شادگان، آزمایش عملیاتی انجام اولین ذوب کوره قوس الکتریکی این کارخانه در ساعت یک بامداد ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ با نام مقدس حضرت امام حسین (ع) صورت گرفت.
استمرار بهبود صنایع فولاد گسترش

به گزارش بیرونیت به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع فولاد گسترش، در این مرحله بیش از ۱۰۰ تن فولاد مذاب در اولین تست گرم کوره تولید و کلیه تجهیزات سخت افزاری مکانیکی، برقی، ابزار دقیق، Material Handling، Piping و نرم افزاری با رعایت استانداردهای جهانی و توان کارشناسان و مدیران داخلی آزمایش شد.

حضور مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، مهندس کهزاد مدیرعامل و مهندس لندی رئیس هیات مدیره صنعت فولاد شادگان به عنوان کارفرمای اصلی و سایر ارکان اجرایی و نظارتی پروژه، در زمان انجام این فاز از همدلی و هم افزایی کلیه ذی‌نفعان برای محقق نمودن برنامه های تدوین شده و برداشتن گام های استوار در راستای تولید فولاد با ظرفیت یک میلیون در سال در این مجتمع حکایت دارد.

محمود صدیقی تنکابنی مدیرعامل شرکت صنایع فولاد گسترش ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات شبانه روزی تیم های کارفرمایی، پیمانکار و مشاور عنوان کرد که دستیابی به این مهم به لطف الهی و کار تیمی امکان پذیر شد و بدون شک همکاران ما با جدیت، دلسوزی و از خودگذشتگی، در زمان های برنامه ریزی شده نقش آفرینی کردند و حتما کارشناسان صنعت فولاد واقف هستند که زمان مورد نیاز از مرحله تست First Arc که در ۲۳ آبان محقق شده تا مرحله First Heat حدود ۳ ماه بعد، بدون هم افزایی و تعهد در انجام کار، امکان پذیر نیست. او ابراز امیدواری کرد که ادامه مسیر برای رسیدن به ظرفیت کامل تولید فولاد در این طرح با استمرار حمایت هایی که طی دوسال گذشته شده است با سرعت و قدرت، پیش برود.
گفتنی است این پروژه به عنوان دومین پروژه پیشرو در بین هفت طرح تولید فولاد برای دستیابی به افق توسعه صنعت فولاد کشور و ارتقای جایگاه ایران در جهان است که در این مرحله با همکاری بیش از ۱۲۰۰ نفر نیروی داخلی شکل عملیاتی گرفته است.

شرکت صنایع فولاد گسترش به عنوان یکی از شرکت های تاثیرگذار و با تجربه در راستای ماموریت خود و با استفاده از قابلیت های مهندسی، نیروی انسانی ماهر و زنجیره تامین قوی تلاش نموده که نقش تعیین کننده ای در جهت کارآفرینی و ارزش آفرینی در صنایع مختلف ایفا کرده و با توسعه دانش فنی و تجارب، بهینه و چابک سازی فرآیندهای کاری، حفظ کیفیت و رعایت استانداردهای لازم گام بردارد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین