جمعه 7 ارديبهشت 1403 شمسی /4/26/2024 9:43:02 AM

اولین پویش جامعه سبز اندیش در مجتمع معدنی چادرملو برگزار شد.
برگزاری اولین پویش جامعه سبز اندیش در مجتمع معدنی چادرملو

به گزارش بیرونیت، جمعی از دوستداران محیط زیست و اعضای انجمن‌ جامعه سبز اندیش در اقدامی نمادین به یاری پاکبانان شتافته و محوطه اطراف خطوط تولید این مجتمع را از وجود زباله و پسماند پاکسازی کردند.
این اقدام خودجوش زیست محیطی، امروز و با همکاری تعدادی از پرسنل شاغل در مجتمع معدنی چادرملو و اعضای انجمن‌های زیست محیطی و ورزشی انجام گردید.
مهندس جهانی مدیر مجتمع معدنی چادرملو و از دوستداران محیط زیست در حاشیه این آیین پاکسازی اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در دو سال اخیر و با توجه به مبتلا شدن تعدادی از کارکنان بخش خدمات به این بیماری، اعضای انجمن‌ درخواست حمایت و کمک به کارکنان این بخش جهت پاکسازی را داشتند.
مهندس جهانی افزود: در این اقدام نمادین بیش از ۶۰ نفر از پرسنل و اعضای انجمن‌ زیست محیطی و ورزشی این مجموعه حضور داشتند که به جمع آوری پسماندها و زباله های به جا مانده پرداختند
وی ضمن تشکر و قدردانی از تمام پرسنلی که در این پویش حضور داشتند، افزود: بنا داریم با همکاری پرسنل این مجتمع و در جهت حفاظت از محیط زیست و پاکیزگی محیط کار،این قبیل برنامه ها را در طول سال به صورت مداوم اجرا کنیم. وی جلب مشارکت‌های کارکنان برای پاکیزه نگاه داشتن محیط‌ کار و ترویج فرهنگ عمومی حفاظت از طبیعت و محیط زیست را از مهمترین اهداف این برنامه ها در آینده عنوان کرد.
در این برنامه با توجه به شیوع بیماری کرونا، شرکت‌کنندگان ضمن رعایت کامل پروتکل‌های بهداشت از ماسک و دستکش استفاده کرده و زباله‌ها را داخل کیسه‌های پلاستیکی جمع‌آوری و در مکان مشخصی قرار دادند تا توسط کارکنان خدمات به سایت پسماند زباله منتقل شود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین