چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 شمسی /5/8/2024 10:19:48 PM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:30030
  • زمان انتشار:يکشنبه 7 شهريور 1400-6:52
  • کاربر:

رئیس خانه معدن ایران در پیامی، انتخاب دکتر فاطمی امین را به عنوان وزیر صنعت،معدن وتجارت در دولت سیزدهم تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس خانه معدن ایران به وزیر صنعت، معدن و تجارت

به گزارش بیرونیت به نقل از روابط عمومی خانه معدن ایران، محمدرضابهرامن در این پیام، رسیدن به اهداف متعالی در وزارت صمت را با انتخاب مدیران تاثیر گذار، مثبت اندیش، تلاشگر و پیشگام؛ ازطریق هدف گذاری، برنامه ریزی، کار هوشمندانه، سخت،جهادی و با اتخاذ رویکرد سیستمی و تفکر دینامیکی سیستمی ممکن دانست.


متن پیام محمدرضابهرامن، رئیس خانه معدن ایران به این شرح است:

جناب آقای دکتر سید رضا فاطمی امین
مقام عالی وزارت صنعت،معدن وتجارت

با کمال مسرت، انتخاب شایسته جنابعالی توسط رای اعتماد نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی را به عنوان وزیر صنعت،معدن وتجارت که نشان از تجربه ، تعهد و تخصص شما دارد، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون حضرتعالی را از خداوند منان خواستارم.

تسلط حضرتعالی در تبدیل برنامه های عملیاتی ارائه شده برای راهبردهای موجود در حوزه صنعت،معدن و تجارت از نقاط قوت برنامه جنابعالی در دولت سیزدهم است که به درستی مسائل اقتصادی مرتبط با بخش را شناسایی و برای هر حوزه برنامه های جامع و مطابق اسناد بالادستی در دولت سیزدهم را تعریف نموده اید.

جناب آقای دکتر فاطمی امین ، امید است تا در جهت رسیدن به اهداف خود بتوانید با انتخاب مدیران تاثیر گذار، مثبت اندیش، تلاشگر و پیشگام همراه خود؛ هر غیر ممکنی را با هدف گذاری، برنامه ریزی، کار هوشمندانه و جهادی ممکن ساخته و با اتخاذ رویکرد سیستمی و تفکر دینامیکی سیستمی، هرچه سریعتر گامهای موثری را در مسیر تحقق اصلاحات اقتصادی کشور بردارید و بعنوان یک مدیر توسعه ای بتوانید با آینده نگری مدیریتی خود تضمینی برای بهبود ساختار اقتصادی وزارت صمت باشید.

هیات مدیره خانه معدن ایران با اعتقاد به ظرفیت بالا و رویکرد خردمندانه جنابعالی در استفاده از تمامی ظرفیتهای موجود و امید به اتخاذ سیاستگذاری هوشمندانه در عرصه صنعت معدنکاری کشور، با این رویکرد که هیچ سیاستی دائمی نیست ، ایمان دارد که با چیره دستی هر چه تمام تر خواهید توانست تصویری از اقتصادی پویا ‌و پایدار در حیطه مسوولیت وزارت صمت را با حفظ منافع ملی کشور برای حال و آینده ایران عزیزمان، بیمه کنید.

📌فعالین صنعت معدنکاری کشور، ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای جنابعالی ، این فرصت خدمتگزاری را تبریک عرض نموده و بهروزی و تندرستی حضرتعالی را از درگاه ایزد منّان آرزومند است.

محمدرضابهرامن
ششم شهریور۱۴۰۰



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین