پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 شمسی /5/9/2024 5:22:48 PM
معدن نامه گزارش می دهد:

اولین نمایشگاه بین‎المللی فولاد، معدن، ماشین‎آلات، تجهیزات و صنایع وابسته و همچنین نمایشگاه بین‎المللی ماشین‎آلات معدنی و راه‎سازی بهمن ماه در بندرعباس برگزار خواهد شد.
هرمزگان؛ میزبان بزرگان معدنی ایران

به گزارش معدن نامه، با توجه به پتانسیل‎های معدنی جنوب کشور در بخش‎های فولاد، معدن و صنایع معدنی این نمایشگاه به منظور آشنایی بیشتر فعالان اقتصادی از پروژه های در دست اقدام در جنوب کشور و نحوه مشارکت در اجرای این پروژه ها برگزار می‎شود.

بر اساس این گزارش، شرکت رستاک پاد ویژن، به عنوان مجری برپایی این نمایشگاه با در نظر گرفتن امکاناتی مطلوب فضا را برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد بزرگ معدنی آماده کرده است.

این گزارش حاکی از آن است که اولین نمایشگاه بین المللی فولاد، معدن، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته از 12 تا 15 بهمن ماه به مدت 4 روز در محل نمایشگاه‎های بین‎المللی هرمزگان برگزار شده و ساعت بازدید آن از 17 تا 23 در نظر گرفته شده است.

با توجه به اینکه معدن نامه به عنوان یکی از حامیان رسانه‎ای این رویداد برگزیده شده، جزئیات بیشتر این رویداد به زودی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

فعالان اقتصادی می توانند برای حضور در این نمایشگاه به پایگاه اطلاع رسانی www.rastak-expo.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 7 -88346455 (021) تماس حاصل فرمایند.



منبع: معدن نامه

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین