چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 شمسی /5/1/2024 4:00:43 PM
با هدف سرعت‌بخشی به اجرای پروژه تولید بریکت آهن اسفنجی

در اولین جلسه هیات مدیره مادشیمی درسال جدید، محمد فخرآبادی به عنوان مدیرعامل و عضوهیات مدیره شرکت مادشیمی انتخاب شد.
مدیرعامل جدید شرکت مادشیمی منصوب شد

به گزارش بیرونیت، علیرضا صمدی رئیس هیات مدیره گروه گسترش سرمایه گذاری بین المللی ارزش دراین مراسم با اشاره به سوابق و تجربیات ارزنده فخرآبادی و همکاری دو ساله وی در جایگاه مدیریت عاملی مادکوش گفت: آقای فخرآبادی از مدیران با دانش و متخصص در صنعت، به ویژه در اجرا و راه اندازی پروژه های بزرگ صنعت فولاد به شمار می رود و گروه ارزش امیدوار است با تکیه بر پشتوانه تخصص و تجارب وی در راه اندازی و مدیریت پروژهای بزرگ کشور، اجرای پروژه تولید بریکت آهن اسفنجی (فاز ۱مگا مدول ۱.۷ میلیون تنی) با سرعت بیشتری پیگیری شود.

در سوابق محمد فخرآبادی، مدیرعاملی و عضو هیات مدیره مادکوش، مدیرعاملی و عضوهیات مدیره فولاد میبد، مدیر پروژه و عضو هیات اجرایی فولاد قائنات، مدیر پروژه و عضو هیات اجرایی فولاد بافق، عضو هیات مدیره شرکت صبا فولاد خلیج فارس و عضو هیات مدیره شرکت فرانسوز یزد دیده می شود.

رئیس گروه ارزش ابراز امیدواری کرد که با حضور فخرآبادی و افق های پیش رو جهت حل مساله تامین مالی پروژه با توجه به مذاکرات صورت گرفته با تامین کنندگان منابع تامین مالی داخلی، یکی از آرزوهای دیرینه مجموعه ارزش یعنی برداشتن گام بلند در تکمیل زنجیره تولید و بهره مندی از جذابیت های تولید آهن اسفنجی در کشور محقق شود.

در این مراسم همچنین از تلاش و مساعی شهروز احمدی که یک سال گذشته مدیریت عاملی این شرکت را به عهده داشت، تقدیر و تشکر به عمل آمد. بناست  در ادامه راه مجموعه از تجربیات و توانمندی وی در جایگاه عضو هیات مدیره استفاده شود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین