چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 شمسی /5/1/2024 5:29:55 AM
در راستای تحقق اهداف گروه ارزش در زنجیره فولاد

در اولین جلسه هیات مدیره مادکوش عبدالمجید شریفی به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد مادکوش انتخاب شد.
عبدالمجید شریفی مدیرعامل گندله‌سازی مادکوش شد

به گزارش بیرونیت، علیرضا صمدی رئیس هیات مدیره گروه گسترش سرمایه گذاری بین المللی ارزش در این مراسم با اشاره به سوابق و تجربیات ارزنده شریفی و همکاری چند ماهه وی در جایگاه عضو هیات مدیره گروه ارزش و مادکوش گفت: آقای شریفی از مدیران صاحب نظر و متخصص در صنعت فولاد کشور است و امیدواریم تجربیات ارزشمند وی، گروه ارزش را در جهت تحقق اهداف عالیه مجموعه در زنجیره فولاد رهنمون سازد.

وی افزود: هدف مجموعه با تکیه بر دانش و تجارب مدیران ارزشمند گروه، رفع موانع و حل چالش های اساسی فضای کسب و کار شرکت های گروه از جمله تامین مواد اولیه و زیرساخت ها است.

رئیس هیات مدیره گروه گسترش سرمایه گذاری بین المللی ارزش گفت: امروز تلاش های این گروه خصوصی علیرغم مشکلات و مسائل پیش روی صنعت، به بار نشست و امروز با افتخار اعلام می کنیم که در آینده نه چندان دور می توانیم در کنار قدرت های بزرگ فولاد کشور گام های موثری در صنعت ایران و استان هرمزگان برداریم.

در سوابق شریفی، مدیر عاملی شرکت ملی فولاد ایران، شرکت فولاد خوزستان، عضو هیات مدیره شرکت ذوب اهن اصفهان و ریاست هیات مدیره فولاد کاوه جنوب، عضو هیات مدیره ارزش و عضو هیات مدیره ماد کوش دیده می شود.

در این مراسم همچنین از تلاش و مساعی محمد فخر آبادی از جایگاه مدیریت عاملی مادکوش تقدیر و تشکر به عمل آمد و مقرر شد وی علاوه بر عضویت هیات مدیره مادکوش به عنوان مدیرعامل ماد شیمی مجری پروژه تولید آهن اسفنجی، با مجموعه ارزش همکاری کند.

 

 

 

 

 



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین