سه شنبه 1 خرداد 1403 شمسی /5/21/2024 1:42:57 PM
محمد کلانتری اعلام کرد:

 مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور برنامه های توسعه ای شرکت تا پایان سال 98 را تشریح کرد.
برنامه های توسعه ای صبانور تا پایان سال 98

به گزارش معدن نامه، محمد کلانتری با بیان مطلب فوق اظهار کرد: نخستین هدف و برنامه ما برای سال جدید، شروع جدی پروژه یک میلیون تنی گندله‌سازی کردستان و در ادامه به ظرفیت رساندن واحدهای کنسانتره‌سازی و گندله‌سازی‌های موجود است.

 او افزود: درصدد هستیم ظرفیت گندله‌سازی را از ۳۲۰ هزار تن به ۵۰۰ هزار تن و کنسانتره‌سازی را از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن برسانیم. از سوی دیگر، افزایش تولید معادن موجود را در دست اقدام داریم که ۲میلیون تن سنگ آهن را به ۲.۵ میلیون تن برسانیم. هدف بعدی شرکت، توسعه اکتشافات است. در این زمینه توسعه اکتشاف در اطراف معادنی که در اختیار داریم را جزو برنامه‌های خود قرار داده‌ایم.

به گزارش روابط عمومی این شرکت، کلانتری با بیان اینکه هدف سوم ما برای تحقق در امسال، تنوع‌بخشی به محصولات شرکت است، گفت: قصد داریم به سمت تولید محصولات دیگری به غیر از سنگ آهن پیش برویم. در این زمینه تولید و اکتشاف یک پهنه ۱۳۰۰ کیلومتری سرب و روی را در راور کرمان در دست اقدام داریم و به‌دنبال کارخانه فرآوری سرب و روی در این منطقه هستیم. 

او با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه طلا را نیز جزو برنامه‌های خود قرار داده‌ایم، افزود: در نهایت یکی از اهداف کلی شرکت صبانور این است که معادن موجود را به لحاظ رعایت استانداردهای زیست‌محیطی به سمت معادن سبز در سطح کشور پیش ببرد. از این‌رو، تمام اقدام‌ها و مطالعات در این راستا در حال انجام است.

 



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین