پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 شمسی /5/16/2024 6:58:41 AM

ششمین نشست شورای معاونان و مدیران شرکت مهندسی فناور معادن و فلزات با محوریت ارزیابی روند پیشرفت پروژه ها در طرح های زمزم ۳ فولاد خوزستان، طوبی در آهن و فولاد گل گهر و نیز پروژه کولینگ تاور در مجتمع فولاد خوزستان برگزار شد.
برگزاری ششمین جلسه شورای معاونان و مدیران MMTE

به گزارش بیرونیت، در این جلسه که با حضور مدیرعامل شرکت، معاونان، مدیران و  مدیران عامل شرکتهای تابعه، مدیران مالی،توسعه بازار، بازرگانی، حقوقی و PMO برپا شد،  مدیران پروژه های شرکت گزارش کاملی از فرایندهای طی شده طی هفته گذشته ارائه دادند. بررسی سرفصل های تعیین شده در صورت جلسه نشست پنجم شورا، میزان تحقق اهداف و بررسی چالش ها و مشکلات پیش رو در زمینه تامین کالا و روند های اجرا با انتخاب رهیافت های مناسب جهت پیگیری و اقدام لازم، از دیگر موضوعات اساسی طرح شده در این نشست بود.

دکتر همتی مدیرعامل شرکت MMTE در این نشست با تاکید بر مستند سازی تمامی محورهای مورد تبادل میان شرکت و کارفرما بر اهمیت ارتباطات و تعامل به موقع و اثربخش با کارفرمایان طرح ها و پروژه ها جهت ایجاد اطمینان بر تسهیل و سرعت بخشی به فرایندهای اجرائی پروژه ها تاکید کرد.

به گفته وی، نقش پذیری فعال مدیران پروژه ها نسبت به اهداف، کوتاه کردن مسیرهای هماهنگی درون شرکتی میان واحدهای فنی و مهندسی، مالی و بازرگانی و تسهیل در تصمیم سازی، نقشی اساسی در اجرای طرح ها مطابق با زمان بندی تعیین شده خواهد داشت.

منبع: روابط عمومی شرکت MMTE



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین