جمعه 28 ارديبهشت 1403 شمسی /5/17/2024 3:20:34 PM
محمدرضا انواری مطرح کرد:

در دیدار روز گذشته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت با مدیران مسوول برخی روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها بر شروع جنگ روانی تمام عیار در کنار جنگ اقتصادی ایجاد شده توسط دشمنان تاکید شد.
استراتژی رسانه ای وزارت صمت برای دفع جنگ روانی اقتصادی

به گزارش معدن نامه، محمدرضا انواری ادامه داد: افزود اکنون که در این شرایط خاص هستیم متاسفانه از داخل کشور نیز همراهی‌هایی در جهت دامن زدن بر جنگ اقتصادی آغاز شده، صورت می‌گیرد.

او تاکید کرد: بنا به دستور مقام عالی وزارت، تمامی مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت شبانه‌روزی و با جدیت مضاعف پیگری رفع مشکلات موجود و دفع جنگ روانی گسترده‌ی ایجاد شده هستند، چون دفع این مهم خود کمک بسزایی در جهت مدیریت بهتر بازار خواهد داشت.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه تلاش در جهت گسترش فضای رقابتی سالم در میان اصناف و بازاریان شریف کشور خبر داد و گفت: افرادی هستند که بصورت خودجوش و مردمی در جهت مبارزه با خبرسازی‌های دلالان و سودجویان برآمدند که کمک بسزایی برای ما خواهد بود و در حقیقت مردم باید کمک رسان اصلی وزارتخانه در جهت دفع جنگ روانی ایجاد شده در بازار برای کسب منفعت عده از افراد خاص و فرصت طلب و همچنین فشار بر عامه‌ی مردم باشند.

به گزارش شاتا، انواری در پایان از تلاش اصحاب رسانه در جهت بیان واقعیت‌ها در شرایط جنگ روانی ایجاد شده در جهت ضربه زدن به اقتصاد و مردم تقدیر و تشکر داشت و اظهار امیدواری کرد با همیاری مردم بتوان دست دلالان و سودجویان را از بازار کوتاه کرد.

وی ادامه داد:در این راستا نشست‌های خبری وزارت صنعت، معدن و تجارت در دست برنامه‌ریزی است تا بصورت مداوم تعامل میان مردم عزیز، اصحاب رسانه و مدیران وزارت صمت صورت پذیرد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین