جمعه 28 ارديبهشت 1403 شمسی /5/17/2024 3:21:58 PM
فردا در سالن پردیس امید برگزار می شود:

صبح فردا جشن بزرگ روز کارگر و اختتامیه  سومین جشنواره نظام پیشنهادات شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در محل سالن پردیس امید این شرکت برگزار خواهد شد.
سومین جشنواره نظام پیشنهادهای شرکت معدنی و صنعتی گل گهر
به گزارش معدن نامه، در این جشن که با حضور اعضای هیئت مدیره، مهندس تقی زاده و سایر مدیران ارشد شرکت برگزار خواهد شد، ضمن تجلیل از کارگران نمونه سال ۱۳۹۷ شرکت گل‌گهر، از پیشنهادات برتر سومین جشنواره نظام پیشنهادات گل گهر تقدیر می شود.
جشنواره نظام پیشنهاد ها، رویکردی در جهت ارتقا خلاقیت و توسعه مشارکت کارکنان در گل گهر است. در این جشنواره بیش از ۷۵۰۰ پیشنهاد ارائه شده که از این تعداد ۱۶۶ پیشنهاد بصورت ویژه در کمیته فنی نظام پیشنهادها بررسی شده است که به هر پیشنهاد بر اساس شیوه نامه شرکت پاداش تعلق خواهد گرفت و به سه پیشنهاد برتر نیز سه خودرو اهدا خواهد شد.
در سومین جشنواره بیش از ۴۰۰۰ میلیارد ریال صرفه جویی توسط کمیته فنی صحه گذاری شده است. در دو جشنواره قبلی نیز در مجموع در حدود ۲۰۰ پیشنهاد ویژه به دبیرخانه جشنواره ارسال که صرفه جویی در سال اول جشنواره بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال و در جشنواره دوم ۲۵۰۰ میلیارد ریال بوده است. در مجموع در سه دوره جشنواره بالغ بر ۷۵۰۰ میلیارد ریال صرفه جویی مالی برای گل گهر رقم خورده است.


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین