جمعه 14 ارديبهشت 1403 شمسی /5/3/2024 3:53:28 AM
سر معدن بی‌کلاه نمانَد

مهدی کرباسیان، رئیس هیئت عامل ایمیدرو یکی از گزینه‌های اصلی وزارت کار شده است. سابقه او در سازمان تأمین اجتماعی، قائم‌مقامی در وزارت اقتصاد و مدیریت ایمیدرو به‌عنوان بزرگ‌ترین سازمان توسعه‌ای و بنگاه‌دار دولت سبب شده تا نام او بر زبان برخی از نزدیکان رئیس‌جمهور برای معرفی به‌عنوان وزیر جدید کار به مجلس بر سر زبان‌ها قرار گیرد.
آیا کرباسیان به وزارت کار می‌رود؟

معدن نامه: مهدی کرباسیان، رئیس هیئت عامل ایمیدرو یکی از گزینه‌های اصلی وزارت کار شده است. سابقه او در سازمان تأمین اجتماعی، قائم‌مقامی در وزارت اقتصاد و مدیریت ایمیدرو به‌عنوان بزرگ‌ترین سازمان توسعه‌ای و بنگاه‌دار دولت سبب شده تا نام او بر زبان برخی از نزدیکان رئیس‌جمهور برای معرفی به‌عنوان وزیر جدید کار به مجلس بر سر زبان‌ها قرار گیرد.

به نظر می‌رسد که اگرچه انتخاب کرباسیان برای وزارت کار بسیار مفید بود و قادر است آن وزارتخانه را سروسامان بخشیده و از بلاتکلیفی کنونی خارج کند اما در این میان بخش معدن کشور، یکی از بهترین نیروهای چند سال اخیر خود را ازدست‌داده و تقریباً سرش بی‌کلاه می‌ماند.

بهتر است با توجه به این احتمال یا جامعه معدنی کشور وی را از رفتن به وزارت کار منصرف کنند یا اینکه فردی برای ریاست ایمیدرو انتخاب شود که در نوع خود یک ژنرال بوده و قادر باشد با جسارت به مدیریت این سازمان اقدام کند.

طبیعتاً تسری مدیران بله‌قربان‌گو در بدنه دولت ضربه مهلکی به توسعه کشور به‌ویژه بخش معدن وارد خواهد کرد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین