پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 شمسی /5/2/2024 7:57:17 PM
در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد:

 مراسم یادبود استاد گرانقدر تیمور اسلام کیش، استادیار دانشکده معدن دانشگاه پلی تکنیک، بعدازظهر روز گذشته با حضور بزرگان بخش معدن کشور در دانشکده معدن دانشگاه پلی تکنیک برگزار شد.
مراسم یادبودی برای «استاد تیمور اسلام کیش»

به گزارش معدن‌نامه، مراسم یادبود استاد گرانقدر زنده‎یاد دکتر تیمور اسلام کیش عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر  بعد از ظهر روز گذشته در در آمفی تئاتر دانشکده مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه پلی تکنیک با حضور بزرگان بخش معدن کشور و دانشجویان رشته مهندسی معدن برگزار شد.

کتیبه ریاست دانشکده مهندسی معدن در این مراسم از زحمات این استاد برای جامعه دانشگاهی قدردانی کرد و این ضایعه دردناک را به خانواده دکتر اسلام کیش، جامعه علمی و دانشگاهیان تسلیت گفت. او همچنین گفت: فقدان دکتر اسلام کیش فقط فقدان یک همسر و یک پدر نیست بلکه فقدان یک معلم بزرگ است.

درادامه دکتر اصانلو استاد دانکشده معدن دانشگاه پلی تکنیک با اشاره به علم ارزنده دکتر تیمور اسلام کیش در زمینه کانی شناسی، سنگ شناسی و جواهرشناسی خاطراتی از او بیان کرد و گفت: دکتر اسلام کیش به غیر از خصوصیاتی همچون ساده‌زیستی و خونگرمی دارای خصوصیت بارز مثبت اندیشی ومثبت نگری نیز بودند که ایشان را از دیگران متمایز می‌کرد.

در این مراسم اساتید بزرگ دیگری همچون دکتر سیداحمد معتمدی ریاست دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مهندس سید حسن مدنی و دکتر سیدکاظم اورعی از اساتید دانشکده معدن دانشگاه پلی تکنیک نیز به سخنرانی و ذکر خاطراتی از زنده‎یاد تیمور اسلام کیش پرداختند.



نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین