جمعه 14 ارديبهشت 1403 شمسی /5/3/2024 11:01:15 AM
رئیس خانه معدن ایران خبر داد:

رئیس خانه معدن ایران از نشست ویژه فعالان بخش معدن کشور با ریاست سازمان حفاظت از محیط زیست در آبانماه امسال خبر داد.
نشست ویژه کلانتری با فعالان معدنی/ دغدغه های معدن و محیط زیست روی میز منافع ملی

به گزارش معدن نامه، محمدرضا بهرامن گفت: همزمان با برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و صنایع وابسته یا ایران کان مین 2017، نشست تخصصی معدن، منابع طبیعی و محیط زیست با حضور ریاست محترم سازمان حفاظت از محیط زیست برگزار خواهد شد.

رئیس خانه معدن ایران افزود: این نشست در چهاردهم آبانماه با حضور معاونت محترم معدنی وزارت صمت و مدیران ارشد بخش معدن و صنایع معدنی در سطحی بالا برگزار می شود تا به زمینه ای برای بیان دغدغه های بخش تولید و محیط زیست تبدیل شود و پس از آن کارگروه های تخصصی با در نظر گرفتن منافع ملی برای توسعه بخش معدن و صنایع وابسته به آن و همچنین حفاظت از محیط زیست برنامه ریزی کنند.

بهرامن گفت: خوشبختانه نگاه خوبی نسبت به بخش معدن و صنایع معدنی در دولت دوازدهم بوجود آمده بطوریکه شخص رئیس جمهور در نخستین جلسه هیات دولت دوازدهم نسبت به توسعه بخش معدن با حفظ محیط زیست تاکید کرده و بعد از آن نیز در تریبون هایی دیگر به این موضوع اشاره کردند.

رئیس خانه معدن ایران افزود: با توجه به این نگاه و اضافه شدن آقای کلانتری به دولت، زمینه های لازم برای ایجاد تعامل بیشتر، گفت و گوی منطقی و بیان دغدغه ها میان معدن و محیط زیست بوجود آمده و امید می رود که نتیجه این تعامل و گفت و گو به درک متقابل بیشتر و توسعه بخش معدن با حفظ محیط زیست بیانجامد.

به گزارش معدن نامه، سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران کان مین امسال نیز به رسم هر ساله از 13 تا 16 آبانماه با حضور بزرگان بخش معدن و صنایع معدنی کشور و برخی از شرکت های مطرح بین المللی برگزار شده و طی چهار روز برگزاری، شرکت کنندگان در جریان آخرین دستاوردهای بخش معدن و صنایع معدنی قرار خواهند گرفت.

در این نمایشگاه همچنین چهار نشست تخصصی معدن و محیط زیست، استراتژی، سرمایه گذاری و زنجیره فولاد با حضور مقامات ارشد کشور و فعالان بخش معدن و صنایع معدنی داخلی و خارچی برگزار خواهد شد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین