شنبه 29 ارديبهشت 1403 شمسی /5/18/2024 8:26:46 PM
علی یزدانی در گفت‌وگو با بیرونیت مطرح کرد:

مدیرعامل شرکت مدیریت اکتشاف منابع معدنی پایا می‌گوید با توجه به هدفگذاری طرح جامع فولاد و تولید  ۵۵ میلیون تن با مشکل تامین مواد اولیه مخصوصا سنگ‌آهن مواجه خواهیم شد. او معتقد است دولت جدید باید در اکتشافات و حمایت از مکتشفین و کشف ذخایر جدید مواد معدنی استراتژیک واردات سنگ آهن پرعیار و کنسانتره مس و زغال سنگ کک شو و با کیفیت سیاستگذاری کند. 
تعریف سیاست‌های تشویقی برای مکتشفان سنگ‌آهن
بیرونیت:
علی یزدانی در گفت‌وگو با بیرونیت مطرح کرد:
 واردات باید مکمل 
علی یزدانی در گفت‌وگو با بیرونیت مطرح کرد: پیش‌بینی کارشناسان در ارتباط با ذخایر مکشوفه سنگ آهن حاکی از آن است که در سال های آتی با توجه به طرح جامع فولاد و تولید  ۵۵ میلیون تن با مشکل تامین مواد اولیه مواجه خواهیم شد.
او افزود: در همین راستا جهت تکمیل ظرفیت واحدهای فرآوری در زمینه سنگ آهن، مس، زغال سنگ و .... و صیانت از سرمایه‌گذاری صورت پذیرفته و رونق تولید و اشتغال پایدار ضرورت دارد. 
یزدانی افزود: انجام اکتشافات تکمیلی و عمقی در معادن یکی از وظایف اصلی و حاکمیتی دولت است‌ در امر اکتشافات و حمایت از مکتشفین و کشف ذخایر جدید مواد معدنی استراتژیک واردات سنگ آهن پرعیار و کنسانتره مس و زغال سنگ کک شو و با کیفیت و ...  امری پسندیده در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و خصوصاً با نگرش صادرات محصولات تولیدی مازاد بر نیاز داخل است.


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین