دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 شمسی /5/20/2024 12:39:16 AM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:26916
  • زمان انتشار:چهارشنبه 3 دی 1399-12:8
  • کاربر:
گزارش بیرونیت از جلسه فوق‌العاده هیات امنا و هیات مدیره خانه معدن

هیات امنا و هیات مدیره خانه معدن ایران در جلسه‌ای اضطراری به استعفای محمدرضا بهرامن از این تشکل "نه" گفت‌.
جلوسِ مردِ صبور

اعضای هیات امنا و هیات مدیره خانه معدن ایران صبح چهارشنبه، سوم دیماه، در جلسه‌ای اضطراری موضوع استعفای محمدرضا بهرامن را مورد بررسی قرار داده و با استعفای او مخالفت کردند.

به گزارش "بیرونیت"، در این جلسه که به ریاست علاءالدین میرمحمدصادقی برگزار شد، اعضا ضمن تشکر از زحمات بهرامن از او خواستند تا با قدرت به کار خود ادامه داده و به خاطر منافع صنفی و مصالح ملی، خانه معدن ایران را مدیریت کند.

بر اساس این گزارش، بهرامن پس از اعلام دلایل استعفای خود و شنیدن‌ نظرات اعضا مجاب شد تا کماکان به عنوان رئیس خانه معدن ایران به فعالیت صنفی و مَدَنی خود ادامه دهد.

ساعاتی بعد از این نشست به‌دنبال استعفای محمدرضا بهرامن هیات امنا و هیات مدیره خانه معدن ایران در مخالفت با این استعفا بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش "بیرونیت" در این بیانیه آمده است: اعضاء هیئت امنا و هیئت مدیره خانه معدن ایران ضمن تشکر و امتنان از کلیه دلسوزان، معتمدین، پیشکسوتان و همه اعضاء گرانقدر جامعه معدنی کشور که در ۲۴ ساعت گذشته و با انتشار خبر استعفای جناب آقای مهندس بهرامن مراتب دغدغه و نگرانی خود را از طرق مختلف ارتباطی منتقل نموده اند، بدین وسیله و با عنایت به اهمیت و نقش والای خانه معدن ایران در ارتقاء جایگاه و صیانت از حقوق بخش خصوصی و نیز لزوم تعامل سازنده با دستگاه های ذیربط مربوطه دولتی، نظر به توانمندی های بالای مدیریتی جناب آقای مهندس بهرامن و روحیات ستودنی، کارایی و تعامل سازنده این بزرگوار با همه ارکان مرتبط، ضمن تشکر ویژه از همه زحمات، خدمات و دلسوزی های ایشان در راه اندازی، تشکیل، راهبری و توسعه خانه معدن ایران از ایشان درخواست اکید نمودند که همچون گذشته و با حداکثر توان به راهبری خانه معدن ایران ادامه دهند. 
در پایان این بیانیه می‌خوانیم: قطعا با تداوم حضور ایشان و حمایت های همه جانبه هیئت مدیره کماکان شاهد پیشرفت و توسعه روز افزون خانه معدن ایران خواهیم بود.


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین