دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 شمسی /5/20/2024 1:44:34 AM
  • گروه مطلب:| گفتگو| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:26887
  • زمان انتشار:دوشنبه 1 دی 1399-16:48
  • کاربر:
محموداسلامیان در گفت‌و‌گو با "بیرونیت" مطرح کرد:

محمود اسلامیان، رییس سابق انجمن تولیدکنندگان فولاد کشور و یکی از تکنوکرات های پرسابقه ایران در صنعت فولاد در گفت و گو با "بیرونیت" اظهار کرد: نمایندگان مجلس حق تحقیق و تفحص دارند ولی باید با آرامش مشکلات را حل و فصل کرد نه اینکه طرح این مسائل محلی برای دعوا شود. حتی رهبری هم تاکید دارند که در داخل باید مسائل را با تعامل و گفت‌وگو حل و فصل کرد.
رویکرد مجلس در تحقیق و تفحص فولادمبارکه حساسیت برانگیز نباشد

به گزارش بیرونیت، او با بیان اینکه تحقیق و تفحص راحق نمایندگان می داند ولی معتقد است با آرامش باید مشکلات راحل کرد، گفت: فولادمبارکه یکی از واحدهای نمونه تولید فولاد در منطقه و کشور است و با تولید انواع محصولات فولادی همچون ورق سفید، گالوانیزه و قلع‌اندود پیشتاز است ما چندین دستگاه نظارتی شامل سازمان بازرسی و سازمان اطلاعات در کشور داریم واگرواقعا ایرادات مهمی وجود داشته باشد این دستگاه ها می توانند ورود پیدا کرده و کنترل کنندو تحقیق و تفحص بیشتر درخصوص مسائل کلان مطرح می شود.

او تصریح کرد:فولادمبارکه در تحریم به سر می برد و در چنین شرایطی مدیریت واحدتولیدی چه در بحث واردات و چه در بحث صادرات مشکلات خودش را دارد در شرایطی که تحریم این شرکت بین المللی در حوزه فولاد یکی از اهداف آمریکا و اسرائیل است ، باتوجه به این تحریم ها و فشارهای خارجی باید در داخل کشور مشکلات با تعامل حل شود و صلاح نیست طرح یکسری مسائل برهم زننده آرامش برای واحدهای تولیدی باشد. 
رئیس سابق انجمن تولیدکنندگان فولادکشور اذعان کرد: در شرایط تحریم باید از واحدهای تولیدی و صنعتی حمایت شود افرادی که در پست های اجرایی هستند به خوبی می دانند و مطلع هستند که باوجود فشارهای خارجی تاچه اندازه مدیریت واحدهای صنعتی دشوار است.
اسلامیان عنوان کرد: خوشبختانه فولادمبارکه مسیر خوبی را طی کرده است، در ذوب آهن طی سال گذشته شاهد روی کارآمدن مدیرعاملان زیادی بودیم ولی طی سال های گذشته شاهد کثرت عزل و نصب مدیرعاملان فولادمبارکه نبودیم و این نشان می دهدمدیران این واحدبزرگ فولادی توانمند، ارزشمند و ملی بوده اند به همین خاطر تولیدات در این واحدصنعتی افزایش یافته و بزرگترین واحدفولادی هست که در بورس حضور یافته است بنابراین نمایندگان حق تحقیق و تفحص را دارند ولی نباید مسائل را حساس برانگیز کرد و اگر هم مشکلی وجود داشته باشد باید باتعامل و آرامش حل و فصل کرد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین