دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 شمسی /5/20/2024 7:32:20 AM
معدن‌نامه گزارش می دهد:

در حالی که بسیاری از معادن کوچک و بزرگ کشور به تعطیلی رسیده اند، کارنامه 3 سال اخیر بانک صنعت و معدن نشان می دهد تسهیلات این بانک در بخش صنعت به ویژه معدن هدایت نشده است. 
تسهیلات بانک صنعت و معدن دست معدن را نگرفت+عکس

به گزارش معدن‌نامه، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره بانک صنعت و معدن در مصاحبه اخیر خود با شبکه اطلاع رسانی وزارت اقتصاد کارنامه 3 سال اخیر بانک صنعت و معدن در اعطای تسهیلات را تشریح کرده است که بنا بر پروژه‌های نام‌برده از سوی وی هیچ کدام ارتباطی با بخش معدن کشور ندارند. در حالی که بسیاری از معادن کوچک و بزرگ کشور برای تامین نیازهای مالی خود چشم به منابع مالی بانک صنعت و معدن دوخته‌اند اما طی سه سال اخیر این بانک منابع مالی خود را صرف پروژه‌های غیرمرتبط با این بخش کرده است.

بنا به گفته علی اشرف افخمی عمده تسهیلات ارزی و ریالی اعطا شده بیشتر به بخش پتروشیمی، خرید هواپیما، خرید اتوبوس بی آر تی و ساخت مدرسه تعلق گرفته و بخش صنعت به ویژه بخش معدن کشور نادیده گرفته شده‌اند. مدیر عامل و رئیس هیات مدیره بانک صنعت و معدن در گفت‌وگوی  روز گذشته خود که در معدن‌نامه منتشر شد، به طور کامل مجموعه اقدامات این بانک طی سه سال اخیر را تشریح کرده است. 



منبع: معدن نامه

نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین