دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 شمسی /5/20/2024 5:17:39 AM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:25819
  • زمان انتشار:دوشنبه 24 آذر 1399-18:7
  • کاربر:

نتایج نخستین دوره فراخوان عضویت در باشگاه متخصصان نمونه برداری معدنی کشور اعلام شد. 
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی نخستین فراخوان باشگاه متخصصان نمونه‌برداری معدنی کشور

به گزارش بیرونیت، علی دلیر، عضو هیات موسس این باشگاه با بیان این مطلب افزود: با توجه به لزوم ایجاد فرآیند انجام نمونه‌برداری استاندارد مواد معدنی و اهمیت آن در تمامی مراحل پروژه‌های معدنی، مجموعه دانش بنیان کانساران بینالود پس از قریب به یکسال مطالعه و نیازسنجی، نخستین باشگاه متخصصان نمونه‌برداری معدنی را با همکاری موسسه آموزشی- پژوهشی یونیدرو، تاسیس نموده است.

به دنبال انتشار اولین فراخوان در تاریخ مهرماه ۱۵ مهرماه ۱۳۹۹ براساس دستورالعمل عضویت منتشرشده در سامانه باشگاه، عضوگیری آغاز شد. در طول مدت یک ماهه ثبت نام استقبال بسیار خوبی صورت گرفت.

از تاریخ ۱۵/۸/۱۳۹۹ بررسی پرونده متقاضیان شروع و تا تاریخ۲۰/۹/۱۳۹۹ ادامه یافت. درمرحله نخست ۱۵۰ نفر افراد واجد شرایط که پرونده آنها تکمیل بود، از طریق سامانه انتخاب شدند. پس از آن در مرحله دوم پایش،‌ از بین این عزیزان،‌۱۰۶پرونده جهت بررسی به کمیته مربوطه انتخاب شدند. با بررسی پرونده ها، متقاضیان در سه سطح طبقه بندی شدند. 
در مرحله نهایی گزینش با توجه به سوابق کاری، رشته تحصیلی، میزان آشنایی با فرآیند نمونه‌برداری معدنی و تراکم جغرافیایی متقاضیان،‌ نهایتا ۸۰ نفر به عنوان عضو باشگاه پذیرفته شدند. لازم به ذکر است مراتب تایید و عضویت پذیرفته‌شدگان از طریق پیامک و ایمیل به تک تک افراد اطلاع‌رسانی شده است. 
وی همچنین در خصوص مجموعه اقدامات صورت گرفته در باشگاه گفت: به موازات فرآیند ثبت نام و بررسی پرونده ‌ها، ‌دپارتمان آموزشی باشگاه با همکاری یونیدرو جلسات متعددی را برگزار و با تعیین نقشه راه آموزشی ،‌ نوع و نحوه خدمات اموزشی باشگاه را تدوین نمود.

براین اساس اولین دوره در نیمه اول بهمن ماه و به صورت مجازی برگزار می‌شود. محتوی دورها، سرفصل‌ها و مدرسان به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که فرآیند آموزش بر اساس مهارت‌پروری و متفاوت از آموزش‌های متداول ارائه شود. لازم به ذکر است کلیه خدمات باشگاه در این مرحله برای اعضای پذیرفته شده،‌ رایگان می‌باشد و منتخبان موظفند برای تبدیل وضعیت خود به عضو دائم، این دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند. 


باشگاه متخصصان نمونه برداری معدنی 
موسسه یونیدرو- مجموعه دانش بنیان کارنساران بینالود



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین