دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 شمسی /5/20/2024 10:30:20 AM
مدیر عامل منطقه ویژه خلیج فارس گفت:

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: ضایع کردن حقوق کارگران، معصیتی است که قابل بخشش نیست. 
ضایع کردن حقوق کارگران، معصیتی است که قابل بخشش نیست

به گزارش معدن نامه، آخرین جلسه کمیسیون کارگری سال 1395 بندرعباس، نیم روز یکشنبه 15 اسفند ماه در سالن کنفرانس ساختمان مدیریت این شرکت برگزار شد. در این نشست حسن خلج طهرانی با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل؛ اظهار داشت: در دین اسلام نسبت به ارج نهادن به مقام و جایگاه کارگر، تاکید فراوان شده است. امام صادق علیه السلام نیز در این خصوص می فرماید: پیش از اینکه عرق کارگر خشک شود باید حق الزحمه آن پرداخت شود. با تاکیدات فراوان دین اسلام به مهربانی و پرداخت مطالبات جامعه کارگری؛ متعجبم که چرا هنوز افرادی هستند که مشکلات این قشر زحمت کش را می بینند و با آرامش سر بر بالین می گذارند و نسبت به رفع این مشکل اقدام اساسی نمی کنند.

وی ادامه داد: بر اساس فرموده پیامبر اکرم (ص) خداوند از هر معصیتی می گذرد جز عدم پرداخت وضایع کردن حقوق کارگر؛ که قابل بخشش نیست. بنابراین در مجموعه منطقه ویژه، همه مطالبات کارگران همزمان با کارکنان سایر واحد ها پرداخت می شود.

معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری بندرعباس هم ضمن قدردانی از میزبانی شرکت منطقه ویژه خلیج فارس ابراز داشت: طبق تکلیف دولت با توجه به پایان سال و در پیش بودن انتخابات سال آینده، هیچ نوع تعدیل نیرویی تا پایان تیرماه سال 1396 نخواهیم داشت.

علی نیکویی افزود: مصوبات کمیسیون کارگری بندرعباس در کشور زبانزد است و یکی از این مصوبات، بخشودگی جرایم شرکت ها و صنایع غرب این شهرستان است. در ادامه نیزنمایندگان کارگری شرکت ها به مشکلات بیمه ای، معوقات، دستمزدها، بازنشستگی و سایر معضلات جامعه کارگری پرداختند و با حضور اعضاء بحث و بررسی شد.



منبع: منطقه ویژه خلیج فارس

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین