دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 شمسی /5/20/2024 9:20:57 AM
روایت رئیس خانه معدن ایران از نمایشگاه ماشین آلات معدنی ایتالیا

رئیس خانه معدن ایران از مذاکرات فشرده هیات ایرانی حاضر در نمایشگاه ساموتر ایتالیا با سازندگان بزرگ ماشین آلات معدنی خبر داد.
مذاکره با بزرگان ماشین آلات معدنی دنیا/ نشست ویژه خانه معدن برای تجهیز معادن زیرزمینی کشور

به گزارش معدن نامه، محمدرضا بهرامن گفت: چند تن از اعضای هیات مدیره خانه معدن ایران به همراه جمعی از فعلان بخش معدن و راهسازی در نمایشگاه ماشین آلات معدنی، راهسازی و حفاری ایتالیا در شهر ورونای این کشور حاضر شده اند تا ضمن آشنایی با آخرین تکنولوژی های جهان در خصوص تجهیز معادن کشور به رایزنی بپردازند.

رئیس خانه معدن ایران افزود: در ملاقات های صورت گرفته مذاکراتی با تولیدکنندگان کامیون هاى معدنى  براى جابجایی مواد معدنى و باطله ها صورت گرفته تا با توجه به بالا بودن انباشت باطله در معادن قدیمی کشور، تجهیزات لازم طراحی و در این معادن به کار گرفته شود.

 او افزود: در این نمایشگاه با سازندگان بزرگ و بنام دنیا براى ساخت این نوع ماشین آلات در ایران ملاقات هایی داشته ایم تا هم آنان نسبت به ظرفیت های کشورمان آشنا شوند و هم ما بتوانیم خواسته ها و نیازهای معادن ایران را برای آنان تشریح کنیم.

 بهرامن گفت: از آنجا که معادن زیرزمینی کشور نسبت به معادن روباز از تجهیزات قدیمی تری بهره مند هستند، جلساتی با سازندگان ماشین آلات مورد نیاز برای معادن زیرزمینی کشور برگزار کرده ایم تا بتوانیم به زودی این معادن را تجهیز کرده و سطح ایمنی و بهره وری آنان را بالا ببریم.

او گفت: در خلال این مذاکرات، با جناب اقاى دکتر میرى سرکنسول ایران در ایتالیا ملاقاتی داشتیم و در مورد مشلاتى که سفارت ایتالیا در ایران  براى تجار ایجاد مى کند به تفصیل گفت و کردیم.



منبع: معدن نامه

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین