دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 شمسی /5/20/2024 10:01:05 AM
رئیس خانه معدن اعلام کرد:

رئیس خانه معدن ایران گفت: فعالان بخش خصوصی در معادن ایران بر اساس سه شرط از تولیدکنندگان داخلی ماشین آلات معدنی حمایت می کنند.
3 شرط حمایت از تولیدکنندگان داخلی ماشین آلات معدنی

 به گزارش معدن نامه، محمدرضا بهرامن با بیان این مطلب گفت: با توجه به خاص بودن برخی از ماشین آلات معدنی و محدودیت هایی که در تولید و واردات این ماشین آلات وجود دارد اخیرا برخی از فعالان صنعتی کشور اقدام به ساخت ماشین آلاتی در بخش اکتشاف،استخراج و فراوری مواد معدنی کردند که در صورت داشتن کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش مناسب از این تولیدکنندگان حمایت خواهیم کرد.

او افزود:اگر تولیدکنندگان داخلی سه شرط قیمت کیفیت و خدمات پس از فروش را رعایت کنند خانه معدن ایران،به عنوان بزرگترین تشکل معدنی کشور حامی این تولید کنندگان خواهد بود. 

او افزود:ما معتقدیم که با توجه به حساسیت های موجود در اکتشاف، استخراج، فراوری و متالورژی مواد معدنی بهتر است تا از ماشین آلات با کیفیت و دارای قیمت مناسب به همراه خدمات پس از فروش گسترده استفاده شود تا زنجیره تولید در بخش معدن به خطر نیفتاده و توجیه اقتصادی خود را از دست ندهد. 

رئیس خانه معدن ایران تصریح کرد، تولیدکنندگان داخلی بهتر است به فکر تولید ماشین آلات معدنی با قیمت مناسب و کیفیت برابر بوده و به گونه ای برنامه ریزی کنند که از همان ابتدا فعالیت خود را بر اساس اصول بازار رقابتی پایه گزاری کرده باشند. 

بهرامن گفت: باتوجه به فعالیت کمیته ماشین آلات در خانه معدن ایران از عموم تولید کنندگان،واردکنندگان و قطعه سازان ماشین آلات معدنی دعوت میکنیم تا به عضویت این کمیته درآیند و سیاست گذاری های مناسب را برای فعالان این صنعت ترتیب دهند.



منبع: معدن نامه

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین