جمعه 14 ارديبهشت 1403 شمسی /5/3/2024 8:45:29 AM
مدیران شرکت آر. ام. جی در گرجستان مطرح کردند:

مدیران شرکت آر. ام. جی در گرجستان اعلام کرد:  در سال 2018 پروژه معدنی جدیدی را در ایران شروع می کنیم و پس از اطمینان حاصل کردن از فضای اقتصادی کشور، برنامه سرمایه گذاری خود را تحقق می بخشیم. 
منتظر ثبات اقتصادی ایران هستیم/ سال 2018  سرمایه به معادن ایران می‌آوریم

معدن نامه، آیدا جعفری جی

به گزارش معدن نامه، شرکت آر. ام. جی در گرجستان از سرمایه گذاری و شروع پروژه ی آتی در ایران خبر داد. ترویتسکی دمیتری و الکسندر تسپلین، مدیر عاملان شرکت به دنبال ثبات اقتصادی و امنیت بیشتری در سیستم حکومتی هستند و هدف آن ها از شرکت در چهارمین کنگره ی بین المللی، شناخت بیشتر صنعت معدن ایران به ویژه در زمینه ی معدن کاری طلا و مس می باشد.

الکسندر بیان کرد: ما در حال انجام یک پروژه معدنی بسیار مهم در غرب آذربایجان هستیم و تمایل داریم فعالیت های معدنی خود را در نقاط مختلف ایران گسترش دهیم.

او تاکید کرد: منابع معدنی ایران بسیار غنی بوده و نیازمند بهره برداری مناسب می باشد. الکسندر افزود: ما کلیه ی ماشین آلات و تجهیزات معدنی خود را از بازار داخل ایران تهیه می کنیم. البته از نیروهای متخصص که در نمایشگاه حاضر هستند استقبال نیز استقبال می کنیم.

 دمیتری در ادامه بیان کرد: ما احتمالا در سال 2018 پروژه ی جدیدی را در ایران شروع می کنیم و پس از اطمینان حاصل کردن از فضای اقتصادی کشور، برنامه سرمایه گذاری خود را تحقق می بخشیم.

 

 

 



منبع: معدن نامه

نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین