جمعه 14 ارديبهشت 1403 شمسی /5/3/2024 1:16:31 PM
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم همه شرکت‌کنندگان نمایشگاه بتوانند بهره لازم را از نمایشگاه ببرند، مطرح کرد: خانه معدن می‌تواند به کمیسیون صنعت و معدن مجلس پیشنهاد دهد تا برای سرمایه‌گذاران بسته‌های سرمایه‌گذاری تنظیم شود تا هیات‌های خارجی با اطلاعات و آگاهی از نیازهای ایران برای جذب سرمایه مطلع شوند.
به دانش و تکنولوژی خارجی‌ها در بخش معدن نیازمندیم/ افزایش حضور زنان در عرصه معدن

سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با معدن‌نامه با بیان مطلب فوق اظهار کرد: با توجه به شرایط جدیدی که در اقتصاد ایران به وجود آمده، زنان کشور می‌توانند حضور و مشارکت بسیاری در پروژه‌های معدنی اکتشاف، استخراج و فرآوری داشته باشند چرا که این روزها حتی در معادن دوردست زنان فعالیت دارند.

او با اشاره به افزایش حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه بین‌المللی معدن افزود: این شرکت‌های صاحب تکنولوژی می‌توانند شرکای ما در عرصه معدن باشند و در زمینه بهره‌برداری معادن فعال باشند چرا که آنها با دانشی که دارند می‌توانند سرمایه‌گذاری سودآوری داشته باشند. نمایشگاه معدن بسیار امیدبخش است و امیدواریم همه شرکت‌کنندگان نمایشگاه بتوانند بهره لازم را از نمایشگاه ببرند. مخصوصا در دوره رکود گستردگی نمایشگاه در تمامی حوزه‌ها می‌تواند دستاورد خوبی برای اقتصاد کشور داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن تصریح کرد: پیش از برجام ارتباط‌‌های بین‌المللی قطع بوده و حالا با گشایش روابط بین‌المللی باید برای سرمایه‌گذاران بستر اعتمادسازی فراهم شود و برای ارتقای بخش معدن تصمیم‌سازی درستی جریان گیرد. در این راستا خانه معدن می‌تواند به کمیسیون صنعت و معدن مجلس پیشنهاد دهد تا برای سرمایه‌گذاران بسته‌های سرمایه‌گذاری تنظیم شود تا هیات‌های خارجی با اطلاعات و آگاهی از نیازهای ایران برای جذب سرمایه مطلع شوند. کمیسیون بین‌الملل مجلس که برخی اقتصاددانان در آن حضور دارند در این راستا فعالیت‌های بسیاری انجام می‌دهد. همین طور امیدواریم همکاری خوبی در بخش معدن بین بخش خصوصی و شرکت‌های خارجی شکل گیرد. 



منبع: معدن نامه

نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین