جمعه 14 ارديبهشت 1403 شمسی /5/3/2024 6:09:55 PM
در کارگاه تخصصی ایران کان مین 2016 مطرح شد:

مدیر امور بین الملل شرکت هپکو اظهارداشت: با توسعه کسب و کار خدمات محور شرکتها  کارخانجات با نوسانات اقتصادی دچار مشکل نمی شوند و تولید کنندگانی که درحال حاضر می گویند تولید در کشور سود آور نیست حلقه طلایی توسعه کسب و کار خدمات محور را از دست داده اند.
جای خالی رقابت در  تولید ماشین آلات معدنی ایران
خدیجه مفاخری مدیر امور بین الملل شرکت هپکو در کارگاه تخصص با عنوان "مدیریت ناوگان ماشین آلات مشتریان توسط شرکتهای تولید کننده با رویکرد خدمات دهی" که در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی برگزار شد، گفت: در بحث توسعه کسب  کارهای خدمات محور به دنبال این هستیم که به تولید کنندگان کشورمان بگوییم که تنها به فکر تولید محصولات نباشند چرا که با نوسانات اقتصادی ممکن است مشکلاتی در کسب و کار بوجود بیاید اما اگر تولید کنندگان به دنبال توسعه کسب  کار های خدمات محور باشند و تنها به خدمات گارانتی بسنده نکند و خدمات سطح بعد را انجام دهد می توانند از منظر توسعه خدمات محور سود آور باشد.
وی ادامه داد: بنابراین زمانیکه این تولید کننده محصولش دچار مشکل می شود اما خدمات محصولاتی که از قبل فروخته شده ادامه پیدا می کند می تواند نوسانات و مشکلات موجود را به راحتی پشت سر بگذارد. 
مدیر امور بین الملل شرکت هپکو با اشاره به ارتباط موثر میان مشتری و تولید کنند در توسعه کسب و کار های خدمات محور، تصریح کرد: توسعه کسب  کارهای خدمات محور ارتباط خوبی را میان مشتری و تولیدکننده ایجاد می کند چون با توسعه کسب  کار خدمات وارد عرصه فعالیتهای مشتری می شوید و ارتباط نزدیکی با مشتری برقرار می شود.
مفاخری خاطرنشان کرد: ارتباطات بلند مدت میان مشتری و تولید کننده عاملی است برای تبلیغات شرکت و فعالیتهای بازاریابی و در این شرایط به راحتی با توسعه کسب و کار خدمات محور می توان رقبا را از صحنه خارج کرد. تجاربی که شرکت ها و کارخانجات مختلف در بحث توسعه کسب و کارهای خدمات محور دارند را ما دسته بندی کرده ایم که بتواند الگوی صنایع کشورمان قرار بگیرد.
وی تاکید کرد: تولید کنندگانی که می گویند تولید در این کشور سود آور نیست بدانند که حلقه طلایی توسعه کسب و کار خدمات محور را از دست داده اند.


منبع: معدن نامه

نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین