سه شنبه 1 خرداد 1403 شمسی /5/21/2024 2:09:09 PM
نمایندگان بلند پایه بخش خصوصی در منا

معدن نامه: رئیس کمیسیون معادن اتاق ایران گفت: نمایندگان بلند پایه بخش خصوصی در قالب اتاق ایران و خانه معدن در نمایشگاه 2 روزه معادن و صنایع معدنی منا با بزرگان معدنی دنیا ملاقات خواهند کرد.
چشم سرمایه گذاران معدنی دنیا به معادن ایران

بهرام شکوری به معدن نامه گفت: در این نمایشگاه که از روز سه شنبه آغاز می شود، هیات های سرمایه گذاری مختلفی برای بحث و تبادل نظر در خصوص سرمایه گذاری در بخش معدن ایران از پیش برای ملاقات با هیات ایرانی وقت گرفته اند.

رئیس کمیسیون معادن اتاق ایران افزود: پیش بینی می شود در این دو روز هیات ایرانی با ملاقات های متعددی روبرو شوند چرا که پس از برجام شرکت ها خارجی زیادی برای سرمایه گذاری و فعالیت در بخش معدن ایران اعلام آمادگی کرده اند.

او گفت: نمایشگاه منا فرصت مناسبی است که از شرکت های بزرگ معدنی برای حضور در ایران دعوت به عمل آوریم و بتوانیم از مزیت های آنان در بخش های مختلف معدنی کشورمان بهره جوییم.

شکوری افزود: به نظر می رسد در بین بخش های مختلف اقتصادی بخش معدن برنده بزرگ پسابرجام باشد چرا که که در این مدت شرکت های زیادی برای فعالیت در این بخش اعلام آمادگی کرده اند. نمونه بارز آن دوازدهمین نمایشگاه بین المللی و چهارمین کنگره بین المللی معدن است که از نیمه آبانماه در تهران برگزا می شود و نزدیک به 200 شرکت بزرگ معدنی از 13 کشور معدنی دنیا در آن حضور خواهند داشت.



منبع: معدن نامه

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین