جمعه 31 فروردين 1403 شمسی /4/19/2024 7:15:05 PM
رخشان بنی اعتماد در دانشکده اقتصاد علامه

آمفی تئاتر دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه چند روزیست به محل رفت و آمد بزرگان کارآفرینی، سینما و اقتصاد تبدیل شده است.
مستندسازی تاریخ اقتصاد ایران کلید خورد

به گزارش معدن نامه، با همت حسن طایی این دانشکده توانسته پلی میان هنرمندان، سینماگران، کارآفرینان و اقتصاددانان ایجاد کند به طوری که طی روزهای اخیر سینماگران مطرح کشور با حضور در این دانشکده علاوه بر نمایش آثار خود، به نوعی تغییر نگاه در ایدئولوژی های اقتصادی شان را اعلام کرده اند.

رخشان بنی اعتماد به عنوان بانوی سینمای ایران، روز گذشته پیش از مراسم اکران فیلم پنبه تا آتش که روایتی از زندگی علی اصغر حاجی بابا است، پشت تریبون دانشکده اقتصاد علامه قرار گرفت و در سخنانی اعلام کرد که سینماگران کشور عزم خود را جزم کرده اند که تاریخ اقتصاد ایران را به تصویر بکشانند.

او گفت: مستندسازی زندگی 26 کارآفرین کلید خورده و تا کنون 6 فیلم در این خصوص آماده شده است.

بنی اعتما با اشاره به این موضوع که زندگی کارآفرینان کشور جذابیت های زیادی دارد، افزود: تصور می کنم با توجه به پروژه ای که موسسه کارستان با حضور سینماگران برتر دنبال می کند، به تصویر کشیدن این جذابیت ها برای مردم و علاقمندان به توسعه اقتصادی ایران باشد.

بنی اعتماد در حالی این سخنان را به زبان آورد که کارآفرینان کشور همواره از نگاه چپ حاکم بر قلم و دوربین های فیلمسازان گلایه کرده اند که به نظر می رسد با حضور بانوی سینمای ایران در موسسه کارستان که قرار است زندگی کارآفرینان و تاریخ اقتصاد ایران را به تصویر بکشد، آغازی برای پیوند سینما و محترم شمردن کاآفرینان و فعالان اقتصادی کشور باشد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین